Juhlatunnelmaa!

Heippa vaan kaikki! Mä olen nyt pidellyt hiljaiseloa täällä blogissa ja aika pahasti. Koulu vie vaan nyt niin paljon aikaa mun elämästä etten juuri oikein ole muuta kerennyt miettiä. Tulin kuitenkin sanomaan tänne teille kaikille moi ja ilmoittamaan, että hengissä vielä ollaan! :D

Oon puuhaillu tässä nyt kaikenmoista projektia, niin koulun kuin vapaa-ajankin puolesta. En viitsi enempää niistä tänne avautua, mutta olin juuri tuossa muokkaamassa kuvia erääseen koulun projektiin liittyen ja löysin tämmöisen kuvan:



Tää on otettu yhdestä koulun juhlasta, jota olin järjestämässä. Se oli sellainen gaalatyylinen tapahtuma johon pukeuduttiin hyvin sekä siellä syötiin ja juotiin hyvin! Itselläni oli päällä tuollainen sininen sifonkipäällysteinen halpismekko, jonka ostin Espanjan reissulta. :) Kävin ennen tilaisuutta myös kaverillani laitattamassa hiukset kuosiin. Kuvasta ei nää kokonaisuutta niistä, mutta tolla toisella puolella on päätä myöten menevä letti ja loput hiukset kiharrettiin sitten toiselle sivulle. Ihanat! :)

Tosiaan tossa kuvassa ollaan sellaisessa tiimiesittelyssä, kerrottiin muille vähän ketä ollaan ja mitä tehdään. Ja päästiin kultsin kanssa näköjään sitten yhteiseen kuvaan. :) Ihanaa kun näyttää vielä niin ruskealta, kun vasta oli tullut sieltä reissusta pois! 

Noh, mutta se siitä glamourista, ajattelin tästä hipsiä pikkuhiljaa koululta kotia kohti ja ryhdyn sitten tekemään lisää koulutehtäviä. Ihan virkistävää käydä välillä täälläkin piipahtamassa ja avautumassa, on ollut nimittäin niin rankat pari viikkoa että se joululoma saisi pikkuhiljaa jo kolkutella ovelle. Kävin eilen muuten ostamassa ensimmäiset joululahjat. ;)
Joko te ootte ostanu joululahjoja?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3