(Myöhästyneitä) Jouluja!

Joulu on sitten ohi! Onneksi loma vielä jatkuu :) Mun piti tehdä postaus jouluaattona tai aatonaattona, mutta laiskuus iski. Nyt taidan lisäillä muutamia kuvia, joita tuli räpsittyä.



 Tässä on mun joulukynnet. Alin lakka on Wild and Crazy Montana, jonka päälle laitoin kimaltelevaa hopealakkaa (nimeä en muista). Tein punaisen lakkauksen viistoon La femme Beautylla (308), ja rajasin sen vielä kultaisella lakalla, jonka nimeä en muista. Lumihiutaleet tein Golden rose- nail art lakalla, joka on mun ensimmäinen ohuella siveltimellä varustettu designlakka. Mun mielestä se on siinä mielessä hyvä, että sillä on helppo tehdä kuvioita vaikka oisit vasta alottanu lakkaamisen. JA sitä saa seppälästä, joten ei ole edes vaikea hankkia :) Nimettömän halusin tehä vähän erilaiseks, joten siinä on "aluslakkana" Lumenen Natural Code -sarjan Cheer up (tosi nudelakka), viistoon taas La femme beautya, jonka päällä raita jotain vihreää lakkaa, jonka nimeä en TAAS muista ja kultaisella lakalla päällystetty värien rajat + näköjään kultaisella tehty muutama piste tuonne nuden lakan päälle. Olin ensin tekemässä noita kynsiä pelkästään punasella, kultasella ja vihreällä, mutta tuo hopeakin näyttää sopivan tohon ihan yhtä hyvin, vai mitä ootte mieltä :D?

NYT joulualennuksia kohti, mars!

Ciao<3,
Tete

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3