Uusi alku!

Tänään tulee päätökseen blogini tähän astisen elämän tärkein matka. 2016 vuoden alussa mun elämä oli suurten muutosten edessä, kun juuri valmistuneena etsin paikkaani maailmassa. Bongasin lehdestä ilmoituksen Kaakkois-Suomen uudesta blogiportaalista, Starboxista. Ja sehän oli menoa se!


Vuosi 2016 oli kaikinpuolin uutta ja ihmeellistä mulle. Paljon hyviä keikkoja, reissuja, uusia paikkoja ja tapahtumia, kummipojan syntymä, uusia ihmisiä, uusi parisuhde ja uusi kaupunki. Paljon kaikkea mistä kirjoittaa. Blogi lähti uuteen nousuun ja uutta motivaatiota löytyi hurjasti.
Nyt kun tähtilaatikko sulkeutuu niin koen ettei se välttämättä ole huono asia. Asioilla on tapana muuttua ja muutosta ei tulisi pelätä. Mun tämä vuosi lähti muutenkin vauhdikkaasti käyntiin, kun mulle soitettiin uudesta työpaikasta ja musta tuli toimistotäti. Ei ehkä ihan sitä mistä olin haaveillut, mutta askel lähemmäs omia unelmia. Uskoisin siis myös että blogin siirtyminen takaisin omille sivuilleen tuo tullessaan mulle jotain uutta tänä vuonna.
Kaiken kaikkiaan tää matka täällä Starboxilla on tuonut mulle hirveästi uusia ihania ihmisiä mun elämään. Ihania blogikollegoita, tärkeitä tapahtumia heidän kanssaan, rohkeutta tuoda esiin niitä arempiakin asioita mun omasta elämästä ja myös yhden sivuduunin. Mahdollisuus kirjoittaa artikkeleita lehteen, laskea koskea ja nähdä paikkoja joista en ennen tiennyt mitään. Olen kiitollinen matkasta täällä ja kiitos kaikille teille mukana kulkeneille. Matkataan kohti uutta ja toivottavasti vielä tavataan! 

KIITOS! 💓 

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3